پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

مصدومیت ستاره برزیلی استقلال

  • کد خبر: ۲۲۲۲۰۲
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
مصدومیت ستاره برزیلی استقلال
تمرین روز یکشنبه تیم استقلال درحالی برگزار شد که مدافع برزیلی این تیم نتوانست در تمرین گروهی حضور پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رافائل سیلوا از نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شد و در مسابقات، تیمش را همراهی کرد. اما روز یکشنبه شایعه‌ای مبنی برقهر رافائل سیلوا منتشر شد که صحت نداشته است. این مدافع برزیلی با مصدومیت جدی از ناحیه عضله پا مواجه شده و قادر به تمرین و بازی نیست. بر همین اساس رافائل سیلوا، دیدار تیمش مقابل شمس آذر و حتی تراکتور را احتمالا از دست خواهد داد.

در همین ارتباط شنیدیم این احتمال هم وجود دارد که مدافع برزیلی استقلال فصل را از دست دهد، اما به نظر می‌رسد دو یا سه هفته دیگر رافائل سیلوا بتواند در تمرینات گروهی پا به توپ شود. به همین دلیل رافائل سیلوا ریسک نکرده و به جای وزنه زدن و تمرین کردن، در آخرین تمرین تیمش شرکت نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->